czwartek, 22 września 2016

Czerwony rzemień i kryształki

Robiłam już wiele bransoletek z rzemieni, ale ta jest zupełnie inna. A to z powodu rzemienia. Ten, którego użyłam ma szerokość około 1 cm, oba jego brzegi zostały ozdobione łańcuszkiem w srebrnym kolorze, a cały środek jest wypełniony drobniutkimi kuleczkami w kolorze czerwonym.
Do tego dodałam czarny, okrągły rzemień naturalny i srebrne, metaliczne kryształki oponki.

bransoletka z rzemienia

bransoletka z rzemienia


Cała bransoletka ma taką długość, żeby dwukrotnie opleść nią nadgarstek. Zapinana na karabińczyk.

bransoletka z rzemienia

bransoletka z rzemienia

bransoletka z rzemienia

Niestety ciągle brakuje mi zdjęć na modelce, więc musicie uwierzyć mi na słowo, że naprawdę pięknie wygląda na nadgarstku. Idealna dla rockowych dziewczyn :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz