czwartek, 3 listopada 2016

Fejsbukowa wymianka i breloczki

Tradycją niektórych grup na FB często są tzw. wymianki pomiędzy chętnymi do zabawy członkami grupy. Ostatnia w jakiej brałam udział odbyła się w grupie skupiającej miłośniczki i twórczynie biżuterii z koralików. Dziś pokażę Wam m.in. biżuterię, którą wykonałam na ta wymiankę.

Pierwszy prezent to wisior w odcieniach złota. Spory (ok. 2 cm średnicy) kryształek otoczyłam koronką z koralików toho 15/0 i zawiesiłam na błyszczącym łańcuszku w kolorze starego złota.

naszyjnik beading

naszyjnik beading

naszyjnik beading

naszyjnik beading


Drugim prezentem dla mojej wirtualnej znajomej była bransoletka jodełka wykonana z koralików toho w różnych rozmiarach.

bransoletka toho


bransoletka toho




Do Ani pojechała również jedna z nowości. Breloczek z chwostem.

chwost

chwost

Ten breloczek zapoczątkował całą serię tego typu dodatków. Możecie je przypiąć tradycyjnie do kluczy. Będą też świetnym dodatkiem do torebki lub dużego portfela. Idealne na drobny upominek dla pań.

Breloczki wykonane są z wysokiej jakości skórki ekologicznej oraz dostępne są w kilku kolorach.

chwost

chwost

chwost

chwost

chwost

chwost


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz